Scuderia Ferrari – інноваційний партнер Shell plc

З моменту першого Чемпіонату світу FIA Formula 1 World Championship у 1950 році, інноваційне партнерство Shell із Scuderia Ferrari стало одним із найуспішніших і найвідоміших у світовому автоспорті. Разом вони здобули 176 перемог, серед яких 12 чемпіонатів світу серед пілотів Формули 1 та 10 чемпіонатів світу у Кубках Конструкторів.

Shell і Scuderia Ferrari спільно розробили оливу низької в’язкості Shell Helix Ultra 0W, щоб витримати найсуворіші умови та забезпечити максимальну продуктивність, надійність та довговічність двигуна у цих випробуваннях на витривалість. Крім цього, це оливи з нейтральним вмістом вуглецю, які забезпечують споживачів тією ж високоефективною технологією, але з меншими викидами. Тому зараз кожне авто, що залишає завод  Ferrari заповнено Shell Helix Ultra.

Олива для змагань була розроблена спільно зі Scuderia Ferrari і має життєво важливе значення для очищення, захисту, змащування та охолодження двигуна та покращує продуктивність та ефективність. Завдяки Shell Helix Ultra було забезпечено 21% покращення часу кола Scuderia Ferrari 2018 Power Unit. Окрім допомоги команді в автоспорті, інвестиції Shell в дослідження та розробки у Формулі-1 мають головну мету – розробити кращі мастильні матеріали для клієнтів у всьому світі, де інновації з траси переносяться на дорогу.

Shell підтримує амбіції Формули-1 досягти нульового викиду вуглецю до 2030 року. У партнерстві зі Scuderia Ferrari вони працюють над розробкою паливно-мастильних матеріалів, які допоможуть підвищити ефективність і зменшити викиди вуглекислого газу, водночас забезпечуючи оптимальну продуктивність. Екологічно чисті продукті Shell у майбутньому будуть все більше надходити з відновлювальних джерел, що зменшить кількість викидів СО2 від авто. Впроваджені інновації на гоночній трасі та за її межами допоможуть зробити свій внесок до декарбонізації автоспорту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *